Cine esti Dragoste?

sâmbătă, 14 mai 2011

Ziua că Isus a luat ziarul său la Locul de Muncă

traducere libera

Luca 13:1-5
În vremea aceea au venit unii şi au istorisit lui Isus ce se întâmplase unor galileeni, al căror sânge îl amestecase Pilat cu jertfele lor.
Credeţi voi”, le-a răspuns Isus, „că aceşti galileeni au fost mai păcătoşi decât toţi ceilalţi galileeni, pentru că au păţit astfel?  
 Eu vă spun: nu; ci, dacă nu vă pocăiţi, toţi veţi pieri la fel. 
Sau acei optsprezece inşi, peste care a căzut turnul din Siloam şi i-a omorât, credeţi că au fost mai păcătoşi decât toţi ceilalţi oameni care locuiau în Ierusalim? 
 Eu vă spun: nu; ci, dacă nu vă pocăiţi, toţi veţi pieri la fel.” 
Există unele evenimente atât de mari încât ne aminti intotdeauna unde am fost când am auzit prima dată de ştiri-Kennedy şi asasinatele King, tir Reagan, explozia Challenger, aceste avioane crashing în clădiri, şi rapoartele iniţiale de uraganul Katrina. Opt ani în urmă în această săptămână, am fost de conducere acasă de la înmormântarea bunicului meu când am auzit vestea despre un loc numit Columbine High School. Şi, acum violenţa oribil de la Virginia Tech. Cum ar putea întâmpla ceva atât de teribil la alma dvs.  sau campus unde ne-am bucurat de tailgating şi fotbal pe sâmbătă după-amiaza?  Au fost momente în această săptămână când am avut de la ton sau ton pe comentariul nesfârşite de la ştiri, dar ne dorim ca într-un fel Dumnezeu s-ar rupe în peste undelor şi să ne vorbească despre această tragedie amortire. Noi venim la biserică în fiecare duminică au nevoie de un cuvânt de la Dumnezeu, si am nevoie de disperare sensul că în această dimineaţă. Cerul nu are oră de ştiri proprii sau un blog pe internet ne putem întoarce, dar cred că putem învăţa ceva despre perspectiva lui Dumnezeu pe 4-16-07 de către transformarea într-o poveste din Evanghelia lui Luca  care ne spune despre o zi în care Isus a luat ziarul lui de a lucra.

Isus Discută Două evenimente tragice

În Luca 13, vedem în primul rând că Isus discută două evenimente tragice-două tragedii în mintea publicului său original fel de mult ca Virginia Tech este în mintea noastră în această dimineaţă. Observă că Isus este în primul rând informat despre o fără sens sacrificare-soldaţii lui Ponţiu Pilat a executat brutal un grup de galileeni, care au venit să se închine Domnului, şi să prezinte sacrificii la Templul din Ierusalim.  Evenimentul este destul de recent că mulţimea trebuie să informeze Isus ceea ce sa întâmplat, dar, din păcate, nu putem stabili detaliile acestui eveniment specific din surse extra-biblice.   Când el a ajuns prima oară în Palestina, Pilat a avut trupele lui şi introducerea de standarde romane cu imaginea de împărat în oraşul sfânt din Ierusalim. Având în vedere că împăratul era venerat ca Dumnezeu, evreii au protestat aceasta blasfemie şi Bared chiar gât lor, atunci când soldaţii romani a intrat în mulţime cu săbii trase pentru a pune jos perturbare. Pilat gândit mai bine de a începe o revoltă şi a eliminat imaginile. De data aceasta, nu a existat nici o rezoluţie, şi dezacordul sa transformat într-o baie de sânge. Ce poate fi mai lipsită de sens decât oameni nevinovaţi, ucişi în timp ce prezintă ofertele lor la Domnul?

În versetul 4, Isus se întoarce de la sacrificare şi aminteşte mulţimea de un accident nefericit-un turn-au prăbuşit la scăldătoarea Siloamului în secţiunea sud-est de Ierusalim, şi 18 persoane au pierdut viaţa lor. Iezechia a avut sculptat acest bazin din stâncă aproximativ şapte secole mai devreme pentru a oferi o sursă de apă în interiorul zidurilor oraşului când asirienii au pregătit să asedieze oraşul.  Romanii au îmbunătăţit de lucrări de apă existente, precum şi structura care s-au prăbuşit ar fi putut fi un turn de observaţie sau schele pentru lucrările de construcţie pe apeducte. Este interesant că Isus pune aceste două evenimente împreună-atribuite direct răutatea umană şi alte 18 persoane fiind la locul nepotrivit la momentul nepotrivit unul.

Isus Chipuri Întrebare inevitabil 
Natura umană nu sa schimbat de atunci până astăzi, şi în aşa fel încât Isus discuta aceste două evenimente tragice, el trebuie să se confrunte, de asemenea, inevitabil întrebarea de ce? De ce sa întâmplat acest lucru? De ce aceşti oameni? Şi la întrebarea de ce mai dureroasă-a făcut acest lucru se întâmplă să iubesc pe cineva?
Isus abordează întrebarea "de ce" cap-on în versetul 2: "Credeţi că aceşti Galileeni au fost mai păcătoşi decât toate celelalte, deoarece Galileeni au suferit în acest fel am să vă spun,?" Nu! "" Şi apoi din nou în versetul 4 în cazul în care l-am ratat; "Sau cei 18 ani care a murit când a căzut turnul din Siloam pe ele-crezi ca au fost mai vinovaţi decât toţi cei care trăiesc în Ierusalim, vă spun,? 'Nu!'"
Nu a fost o idee în zilele lui Isus "şi cu mult înainte (încă mai pluteşte în jur de azi), ca lucrurile rele se intampla numai la oameni răi. Când Iov a pierdut totul, prietenul lui (nu sunt bucuros tu nu ai prieteni de genul asta) Elifaz, a venit la el şi a zis, "Cine este nevinovat, a pierit vreodată? Când au fost distruse în poziţie verticală vreodată?" De locuri de muncă, dacă sunteţi în căutarea pentru o explicaţie, apoi uite în oglindă. Când ucenicii se vedea om orb din Ioan 9, ei vor sa stie: "Cine-a păcătuit: omul acesta sau părinţii lui?"   Isus a corectat teologia lor şi le-a spus nu a fost nici; orbirea ar servi să aducă slavă lui Dumnezeu.
În Luca 13, Isus răstoarnă încă o dată ideea simplistă că lucrurile rele se intampla numai la oameni răi. Aceste catastrofe nu sa întâmplat, deoarece victimele implicate au fost teribile păcătoşi, răi. De fapt, cuvintele lui Isus ", ne reamintesc că studenţii de la Virginia Tech nu sunt diferite faţă de studenţii de la UVA, Roanoke, William şi Mary, sau Liberty.

Ceea ce Isus spune aici este interesant, dar eu sunt chiar mai mult intrigat de ceea ce el nu spune. El se adresează "de ce" problema, dar el nu răspunde cu adevărat. Spre deosebire de mulţi predicatori şi astăzi profeţi, Isus nu atribuie aceste tragedii la judecata lui Dumnezeu asupra Israelului sau vina farisei sau alte persoane care nu credeau în el. Dacă cineva ar fi fost calificat pentru a discuta de ce şi aceea a legăturii de cauzalitate divin în spatele catastrofă umană, ar fi fost Fiul lui Dumnezeu însuşi, dar Isus nu merge acolo.  Ne-ar face bine să învăţăm din exemplul lui. Când oamenii se pierd în durere şi durerea lor, este mult mai important pentru noi să vorbim indrepta decat este pentru noi de a sonda tainele providenţei lui Dumnezeu că suntem fără rezerve pentru a explica în primul rând. Biblic istoric V. Philips pe termen lung ne oferă o precauţie sănătos: "Noi, spre deosebire de profeţii din vechime, sunt în măsură să se pronunţe cu privire la semnificaţia autoritate de acest lucru sau că eveniment actual."
Nu putem răspunde la "de ce" problema, dar ceea ce învaţă Biblia ne asigură că Dumnezeu nu a provoca boala şi păcatul care a dus la dezordine în Norris Hall. Dumnezeu a permis oamenilor libertatea de a face alegeri, şi păcătoşenia umană a deschis Pandorei 's Box pentru lucruri pe care Dumnezeu nu a vrut concepute sau pentru creaţia Sa. Atâta timp cât efectele blestem sunt încă cu noi, tragedii fără răspuns va fi o parte a experientei noastre.

Isus ne invită să ia decizia Ultimate
Observaţi ce se întâmplă, deoarece mesajul lui Isus devine foarte personal. Într-o singură frază, Isus merge la a vorbi despre o tragedie care sa întâmplat cu alţii la chemarea pentru noi de a examina propriile noastre vieţi. De două ori, el ne spune: "dacă nu vă pocăiţi, veţi pieri la toate." Eu nu sunt sigur ce oamenii s-au doresc Isus să spună când l-au întrebat despre uciderea lui Pilat un grup de colegi de-evrei, dar eu sunt destul de sigur că nu erau pregătiţi pentru ceea ce el a spus. Isus ar fi putut denunţat Pilat pentru persoana vicios că el a fost şi s-au raspandit flacarile de revoltă împotriva guvernului Roman. Dar, în schimb, el avertizează pur şi simplu şi direct că noi toţi trebuie să fie pregătită să facă faţă cu moartea. Dacă CNN ar fi fost de intervievare Isus în această săptămână în Blacksburg, aceasta este în cazul în care producătorii ar fi tras plug. Cum insensibil de Isus pentru a transforma acest lucru în jur şi să ne facă faţă păcatul nostru propriu şi a mortalităţii noastre.  Suntem incomodă şi incomod pentru că Isus a suna un pic prea mult ca un predicator care un apel la altar acasă înmormântare.

Vă rugăm să înţelegeţi că Isus nu vorbeşte aici pentru a familiilor îndoliate ale victimelor încercarea de a se lua la trântă cu pierderea lor. Cei care la rândul său, pe Isus în durerea lor poate cunoaşte confortul de prezenţa sa. El a ştiut întotdeauna un lucru dreptul de a spune oamenilor suferinzi şi el invita pe toti ne ori de câte ori avem nevoie de el: "Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi şi Eu vă voi da odihnă." Dacă Isus ar fi fost în picioare cu cei care au plâns în faţa celor memorii pe domeniul de foraj, fata lui ar fi brăzdat cu lacrimi ca a fost atunci când a stat de către mormântul Lazăr, prietenul său.

Isus a este direct şi la obiect aici, pentru că el este să vorbesc cu spectatori şi observatori, pentru cei care au urmat acoperire în ziare şi vizionat imaginile de pe CNN din nou şi din nou. Pentru cei care au privit tragedia altora. Şi el vrea ca noi să înţelegem că există ceva mai rău decât a fi victima unui sacrificării fără sens sau a unui accident nefericit, cea mai mare tragedie a tuturor este de a introduce eternitate nepregătiţi. Isus a venit pe pământ să moară pentru păcătoşi şi pentru a aduce darul lui Dumnezeu de iertare şi viaţa veşnică; cea mai mare tragedie de toate, dacă nu ştiţi Isus este realizarea ceea ce aţi ratat un moment dat, după ce aţi murit. Este realizarea tot ce ar fi putut avea şi nu a fost niciodată în măsură să o experienţă. Când Isus spune, "dacă nu vă pocăiţi, tu vei pieri," el înţelege pieri pentru totdeauna.

Avem nevoie de acest avertisment pentru a fi gata pentru eternitate, deoarece niciunul dintre noi nu ştie când va sosi moartea. Cine ar putea fi candidaţi mai puţin probabil în caz de deces decât profesori de predare clase ca ei au făcut o mie de ori înainte sau studenti doar trezesc în dimineaţa zilei de luni, încercând să-l facă la examenele finale, şi visează de restul vieţii lor? Acest lucru se poate întâmpla undeva departe într-o ţară sfâşiat de război sau într-un oraş banda-infestate, dar nu se poate întâmpla pe un campus paşnic în Blacksburg somnoros doar pe drum.  Şi totuşi a făcut-o, şi moartea vine dacă suntem gata sau nu. M-am gândit de multe ori în această săptămână de vechea poveste a "Numirea în Samarra:"

Un negustor din Bagdad a trimis pe robul său să piaţă. Funcţionarul a revenit repede tremurând de frică şi a spus:.. "Jos, în locul pe piaţa am fost jostled de o femeie din mulţime, şi când m-am întors am văzut că era Moartea Sa uitat la mine şi a făcut un gest ameninţător Acum master, vă rog da-mi calul tău voi merge la Samarra şi să se ascundă acolo, aşa că moartea nu mă va găsi.. " Negustor ia dat calul, şi robul rode departe cat de repede a putut. În seara comerciant mers la piaţă şi a văzut în picioare Moartea în mulţime. El a mers la ea şi a întrebat, "De ce ai speria robul Meu şi de ce ai face un gest ameninţător?" "Asta nu a fost un gest ameninţător," Moartea a spus. "A fost doar un început de surpriză. Am fost uimit să-l văd în Bagdad, pentru că eu am o întâlnire cu el în seara asta Samarra."
2 Nici unul dintre noi nu ştie când vine moartea-e rentabil să fii gata. 

Gary Yates E. este profesor asociat de Vechiul Testament la Seminarul Teologic din Liberty Lynchburg, Virginia.











 


  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu