Cine esti Dragoste?

joi, 3 februarie 2011

Virginia

Binecuvântat să fie izvor de sânge,
Pentru o lume de păcătoşi revelat
Binecuvântat să fie drag Fiul lui Dumnezeu
Numai prin ranile Lui suntem tămăduiţi
"Am rătăcit departe de ori Sa,
Aducerea la durere inima mea şi vai
 Spală-mă în sângele Mielului
Şi voi fi mai alb decât zăpada.
 refren
Mai alb decât zăpada,
 Mai alb decât zăpada,
Spală-mă în sângele Mielului
Şi voi fi mai alb decât zăpada.
Spinoasă a fost că El purta coroana
Şi crucea Lui organismul o'ercame
 Dureros au fost necazurile El a purtat,
 Dar El nu a suferit Astfel, în zadar.
Pot la acea fantana fi condus,
Made să cureţe păcatele mele aici de mai jos;
 Spală-mă în sângele pe care El vărsat,
Si voi fi mai alb decât zăpada.

 Tată, am rătăcit de la Tine,
Adesea, inima mea a rătăcit;
Crimson face păcatele mele mi se par-
Apa nu le pot spala.
Isus, la fântâna de Tale,
Sprijinindu-ma pe promisiunea Ta,
Mă duc, mă cureţe de divin Ta de spălat,
Si voi fi mai alb decât zăpada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu